dinsdag 17 september 2013

Wel of niet? Canon powershot SX500 IS

Ik twijfel. Al een lange tijd om eerlijk te zijn. Zal ik het wel of niet kopen. Ik heb het over een professionelere camera. Ik wilde eerst de canon EOS 1100d. Maar die is afgeprijsd nog 300 euro. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een kleiner exemplaar. Maar ik weet niet of ik hem moet kopen. Wat vinden jullie?

 
Het schermpje kan je er uit halen en omklappen. Er zit een flitser op die je uit kan schuiven. Ook kan de lens ver inzoomen.

 
En dit kan hij ook. In plaats van een lens die je los mee moet nemen. Zit deze er al een soort van in en hij kan uitschuiven.


 
Dit is de kwaliteit van de foto's die hij maakt. Je kan onder andere de achtergrond vervagen. Maar dat hoeft natuurlijk niet.

 
Ook krijg je er al een lens klepje bij die je vast kan knopen met het touwtje dat je rechts ziet.

 
Zo mooi!
 
 
En hij is dus vrij compact. Hij past niet in je zak. Maar hij is vrij klein. Niet zo gigantisch dus en je hoeft geen extra losse lens mee te nemen.
 
Ik heb een site gevonden waar hij 189 euro kost en volgensmij heb ik nog een kaart om er in te doen. Ik heb er het geld voor, maar ik weet niet of ik het zal doen.
 
Wat vinden jullie? Laat je mening achter in de reacties. Ik zou het erg fijn vinden en het zou me erg helpen. Alvast bedankt!
 
xx Sara
 

1 opmerking: