vrijdag 20 september 2013

This is my life #2

Ik heb dit al eerder gedaan. Ik heb er alleen nog geen vaste dag voor. En eigenlijk maak ik te weinig foto's om het elke week te doen. Maar vandaag heb ik weer wat foto's uit mijn dagelijks leven. Veel kijkplezier!



 
De bovenbouw volgt een ander tijdschema op school. Ik heb er even een foto van gemaakt zodat ik het kon opzoeken als ik het niet wist.

 
 
 

 
Deze wil ik!!

 
Herfst betekent helaas ook veel regen. Van mij mag het wel wat minder.

 
So true!

 

 
Dit ijsje was vrij lekker. Hij was erg klein maar de karamel was heerlijk. Helaas was er niet zo veel karamel. Alleen hetgeen wat op de foto staat.

 
Nog een foto.

 

 
Mooie quote.

 
De herfst heeft toch ook wel weer wat moois. De geur is fijn en de gekleurde blaadjes geven een leuke en gezellige sfeer.
 
Dat was het alweer!
 
xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten