vrijdag 6 september 2013

NOTD: aztec nails

Ik heb afgelopen weekend na een lange tijd weer mijn nagels gelakt. Het was voor mijn gevoel veel te lang geleden. En ik vond de zomerfeesten en het vieren van een verjaardag van een vriendin wel een goed excuus om een mooie nail- art te maken. En hij was vrij simpel. ( vond ik) Vandaag laat ik de foto's zien en ik vertel hoe ik het gedaan heb :) veel leesplezier!



 
Als eerste bracht ik natuurlijk een base coat aan om mijn nagels te beschermen. Daarna bracht ik 2 laagjes aan van een zwarte nagellak van de Hema. Nummer 12 volgensmij.

 
Vervolgens pakte ik mijn stripers van MAX ( action) erbij. Ik ben erg te spreken over deze dingen en ik heb er inmiddels 9.
Ik gebruikte de kleuren.
 
- Sky blue: blauw.
- Silver: zilver.
- Neon Yellow: fel geel.
- Lime green: fel groen.
- Fuchsia: donkerroze.
- Magenta: fel roze.

 
Ik heb gewoon lijntjes en karteltjes gemaakt met de striper. Het ziet er moeilijk uit, maar zelfs ik vond het best simpel. Mijn linkerhand ging natuurlijk beter dan mijn rechter. Maar ik ben blij met het resultaat.
 
De kleine koraal/oranje stipjes heb ik gemaakt met een van mijn dottingtools en dan het kleinste balletje. Dottingtools kan je o.a op marktplaats vinden. Maar je kan natuurlijk ook gewoon stipjes maken dmv. een oude pen,sateprikker of tandenstoker. Dip ze in een drupje nagellak en je kan stipjes gaan zetten.
 
Wat vonden jullie van deze nail art?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten