zaterdag 14 september 2013

muziek van dit moment

Sorry dat deze blogpost later is. Maar er is iets compleet misgegaan. Ik had hem om 7 uur ingepland staan, maar hij heeft het niet gedaan. Ik had eerst een andere blogpost. Maar die is dus weg! Opeens. Vandaag maar even deze post. Vandaag muziek die ik op dit moment veel luister. Veel luisterplezier!

 

Hierboven zag je een liedje van Gers Pardoel. Ik heb hem een keer zien optreden en ik vind zin muziek wel goed. Ik hou er niet superveel van. Maar het is wel leuk om een keer naar te luisteren.
 
 
Home again van Kensington. Deze heb ik gisteren pas voor het eerst gehoord. Maar echt een supermooi liedje. Ik heb hem al meerdere keren geluisterd in een dag.
 
 
Warrior/worrier van Outlandish luister ik al zeker een maand. Het is zo'n leuk nummer. Ik krijg er echt geen genoeg van.
 
 
En als laatste holes van passenger. Passenger heb ik altijd al goed gevonden. Ze hebben zulke mooie betekenisvolle liedjes. Erg mooi!
 
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten