dinsdag 3 september 2013

catrice ultimate colour 050 princess peach

Vandaag ga ik jullie de ( prachtige) swatches laten zien van mijn nieuwste catrice aanwinst. Je zag hem al voorbijkomen in de shoplog. Ik had hem al een tijdje op het oog en ik heb hem dan toch meegenomen. Benieuwd of hij mooi is? Lees dan vooral verder :)



 
De swatch. Wow, wat komt daar veel pigment vanaf! Echt verbazingwekkend. Ik ben echt maar 1 keer over mijn hand gegaan. Echt supermooi. En vrij felle oranje kleur. Ik had hem natuurlijk al geswatcht in de winkel. Maar ik was nog steeds verbaasd.

 
Op mijn lippen. Mijn lippen zijn vrij roze en donker. Hij dekt goed. Ik vind hem mooi, maar niet super overdreven. Het is een vrij opvallende kleur, maar je kan hem subtiel houden. Zoals ik gedaan heb. Als je goed kijkt zie je nog een paar velletjes. Maar niemand die zo dichtbij je lippen komt met zijn ogen dat het opvalt, toch?



 
En dan full face. Ik vind dat deze kleur mij er vrolijk uit laat zien. Hij is zomers, maar ik hoop hem ook in de herfst en de winter te dragen.
 
Ik ben echt superfan van de catrice lipsticks. En ik ben blij dat ik deze lipstick aan mijn collectie toe heb kunnen voegen.
 
+ Hij dekt goed.
+ mooie huls.
+ vrij goedkoop
+verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister. ( dus makkelijk verkrijgbaar)
 
- Hij blijft niet superlang zitten.
- laat velletjes zien.
 
Al met al vind ik het een mooie lipstick.
 
Catrice lipsticks zijn te koop voor 3,99 euro bij Kruidvat en Trekpleister.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten