zondag 22 september 2013

weheartit collectie september 2013

Vandaag heb ik weer een weheartit collectie voor jullie. Ik laat tien foto's zien die ik pasgeleden nog geheart heb, en ik vertel er soms kort iets bij. Veel kijkplezier! Alle foto's komen van weheartit

 Lian
Mooie tekstjes die een vriendin had geheart. Ik vond het zo mooi!

 
Deze bloemenkransjes waren deze zomer erg in. Ik vind ze erg leuk staan!

 
Ik verlang echt al weken naar Starbucks!


 
Supermooie cupcakes.


 
Ik ben al lang op zoek naar strikjes voor in mijn haar. Maar ik heb nog geen goede gevonden.

 
Over niet al te lange tijd ga ik naar Oxford! Ik heb er zo'n zin in.
 

 
Dit jasje vind ik erg leuk.

 
De herfst is nu voor mijn gevoel echt begonnen. Ik heb al truien uit de kast getrokken en ik zit regelmatig onder een deken op de bank.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten