zondag 15 september 2013

5 nail arts voor in de herfst

Vandaag heb ik wat inspiratie van nail arts voor jullie. De herfst komt steeds dichterbij en natuurlijk wil je dat je nagels er mooi uit zien. Vandaag dus was foto's van herfst nail arts. Alle foto's komen van weheartit. Veel kijkplezier!

 
 Hierboven is een nail art van cutepolish. Hele leuke herfstblaadjes. Ik denk dat ik dit nog wel een keer ga uitproberen deze herfst.
 
Dan een herfst boom. De kleuren doen me echt aan de herfst denken. Ik vind de paarse achtergrond er alleen niet zo mooi bij. Maar dat is mijn mening. De boom opzich is wel erg mooi gemaakt.
 
 
 
Ik vind dit niet per se herfst achtig. Maar de kleuren wel. Oranje vind ik een echte herfstkleur, tenzij het natuurlijk fel oranje is. De combinatie met blauw is erg mooi.

 
Weer een boom. Maar allen op de duim. Ik vind de achtergrond hier wel mooi bij. De 'blaadjes' Zijn waarschijnlijk gemaakt met een dotting tool. Maar de kleuren vind ik niet zo spannend.



 
Dit is ook niet per se herfst. Maar bruin is mijn favoriete nagellak kleur in de herfst/winter. De nail art op de ringvinger vind ik simpel maar erg mooi. Dat maakt het helemaal af.
 
 
Wat is jouw favoriete nail art.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten