dinsdag 10 september 2013

On my way to England: Wishlist beauty

Zoals jullie waarschijnlijk al weten ga ik in Oktober een week naar Engeland. Naar Oxford, en ook nog een dag naar Londen. Ik denk dat we wel wat tijd krijgen om te shoppen.( Hoop ik) Daarom heb ik een wishlist gemaakt. Het is best veel en ik ga waarschijnlijk niet alles kopen. Of toch net andere dingen kopen. Maar dan heb ik ook nog mijn verjaardag in november. Daar kan ik ook nog producten voor vragen die online te bestellen zijn. Vandaag mijn beauty wishlist. Veel leesplezier!


 
 
Als eerste Barry M lakjes. Dit is een confettilakje/ feather effect. Hij heet bubblegum. Maar ik zie daar vast nog veel meer leuke kleurtjes en misschien is er wel een leuke actie. Maar deze vind ik sowieso erg gaaf. Ook wil ik kijken bij de textured lakjes.

Sleek lagoon palet.

Sleek oh so special palet.

 
Sleek I-candy palet.
 
Ik heb jullie even drie pallettes laten zien die me erg leuk lijken. Ik wil er sowieso 1 of 2 kopen en de derde kan ik altijd nog voor mijn verjaardag vragen. Maar misschien zie ik nog wel een ander leuk palet. Dat zie ik allemaal daar wel!

 
Sleek blush rosegold. Wie kent hem niet!
 
Dit is een beetje onder voorbehoud:) Ik word daar natuurlijk overweldigt met allemaal moois en misschien mogen we wel geeneens gaan shoppen. ( Maar ik denk het wel ) Natuurlijk is het ook nog de vraag of alles er is en of het in het echt net zo mooi is. Er zijn nog veel meer leuke dingen die ik graag wil, maar ze zijn natuurlijk niet allemaal online te zien.
 
Ook ben ik van plan om souvenirs en een I love London sweater te kopen:)
 
xx Sara
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten