donderdag 5 september 2013

review: coca cola cherry lipsmacker

Vandaag heb ik een korte review voor jullie van de coca cola cherry lipsmacker. Jullie zagen eerder al de gewone cola lipsmacker voorbijkomen. En wie houdt er nu niet van de smaak van cola en kersen op zijn/haar lippen? Ik in ieder geval wel. Veel leesplezier!




De verpakking vind ik net een blike coca cola cherry. Alleen dan dus in lipsmacker vorm. De geur is erg overheersend kersen. Maar ik hou er wel van. Als je niet van de geur van kersen of overheersende geuren houd is deze lipsmacker misschien niet voor jou.

Ik vind lipsmackers niet erg verzorgend en ook deze is dat niet. Maar is hij is wel lekker en hij ziet er leuk uit. Wel leuk als je dit uit je tas kan toveren en je je lippen ermee insmeert :)

                                                    Wat vinden jullie van lipsmackers?
                                                                      xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten