maandag 9 september 2013

How to survive monday?

Maandag, wie heeft er geen hekel aan. Ik hoor altijd mensen klagen over maandag. Met je leuke, gezellige, relaxte en superfijn weekend nog vers in je geheugen ga je weer aan de wiskundesommen. In mijn geval is dat echt zo. Ik heb namelijk wiskunde op maandag. Vandaag vertel ik jullie hoe je de maandag kan overleven. Want zo erg is hij toch ook weer niet?



                                           Maandag heeft ook positieve dingen, toch?

- Je ziet schoolvriendinnen weer die ver van je vandaan wonen. Dat vind ik altijd wel leuk. Je hebt mensen om je weekend aan te vertellen en droomt lekker weg bij hun weekend-avonturen. Bovendien vind ik het gewoon leuk om ze weer te zien, en om te merken dat ze het ook leuk vinden om mij te zien.

-Je ziet die leuke jongen weer! Hier hoef ik verder niets over te zeggen, toch?

-Er zijn weer wat meer mensen om mee te praten.

- Op maandag doe je vaak rustig aan in de les. In vergelijking van dinsdag.

- Elke dag is weer een dag dichter bij het weekend en ( voor mij ) een dag dichter bij mijn werkweek naar Oxford.

- De grapjes in de klas zijn vaak droger op maandag. En ik ben gek op droge humor.

- Op maandag avond zijn er leuke series op tv. Zoals nieuwe CSI en HNTM!

Hoe maak je de maandag vrolijker?

- Neem iets lekkers mee naar school.
- Lach breder.
- Draag je favoriete outfit of draag een fel kledingstuk of leuke schoenen.
- Doe niet te depri, het is maar maandag hoor! :)

Misschien maken dit soort dingen je maandag wat gemakkelijker. En vergeet niet, maandag is ook maar een dag. En een dag gaat voorbij, ook de maandag.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten