maandag 23 september 2013

Essence Beauty Beats LE

Popsterren die samenwerken met make-up merken. Het komt vrij vaak voor. Maar hoe vaak is die poster een jongen/man. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Justin Bieber brengt in samenwerking met essence een collectie uit genaamd beauty beats. Hij zal van november tot halverwege december te koop zijn. De producten hebben namen die geïnspireerd zijn op JB. Vandaag vertel ik jullie welke producten er komen. Veel leesplezier!



 
Nagellak : 1,89  Paper print manicure : 1,39
v.l.n.r
01 staat niet op deze foto maar heet baby,baby ooh. Hij is zilver/grijs
02 I'm backstage, 03 aslong as you love me, 04 groupie at heart, transfer solution.

 
Hairties 1,99 eurp/

 
Lipgloss 1,99 euro
01 Groupie at heart, 02 eenie meenie , 03 I'm backstage
 
 

 
Shimmer powder Swaaag1 3,39 euro
Blush groupie at heart 2,59 euro.
 
Oogschaduw 1,69 euro
 
01 baby,baby ooh, 02 I'm backstage


 
03 as long as you love me

 
2 in 1 eyeliner The biggest fan. 2,99 euro.
 
Er zitten zeker wat mooie producten tussen. Dit is natuurlijk ook prima geschikt voor mensen die niets met JB hebben, zoals ik. Het gaat tenslotte om de kwaliteit.
 
Wat is jullie favoriete product?
xx Sara
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten