zaterdag 7 september 2013

Oxford it is!

From now on i'm talking English. No... Just kidding. Van de week heb ik te horen gekregen dat ik met werkweek naar Oxford ga. En ik ben superblij. Van 14 tot 18 Oktober kom ik dan eindelijk in Engeland, waar ik al jaren heen wil. Vandaag vertel ik jullie er meer over! :)



Ik ga dus de week voor onze herfstvakantie( ik weet niet of die in heel Nederland hetzefde is) op werkweek. Het precieze programma weet ik nog niet. Maar ik wil jullie er alvast wat over vertellen.

Wat is een werkweek:
 voor degenen die niet weten wat een werkweek is ga ik het nu even uitleggen. Als je dit al weet kan je dit stukje natuurlijk overslaan.
In ons werkweek boekje staat letterlijk: het is een "gewone" lesweek onder andere omstandigheden. Les in Engeland dus. Maar in werkelijkheid is er niet zo veel les. We hebben wel opdrachten die we moeten doen en volgensmij moeten we ook nog een verslag maken. We hebben lessen over de geschiedenis van Oxford en Londen, en we leren dingen over een bekende Engelse schrijver. Het is dus een grote excursie met wat lessen.

Wat gaan we doen?:
Ik weet nog niet alles precies. Maar we gaan dus op maandag 14 oktober met de bus naar Calais. En dan met de boot van Calais naar Dover. Dan weer richting Oxford met de bus. Ik weet niet precies wat we op welke dag gaan doen. Maar we gaan naar een filmvertoning van Junglebook in het Engels. We gaan naar Canterbury en misschien nog naar een school. En op Donderdag......... naar Londen!!! Hier zie ik misschien nog wel het meest naar uit. Nog niet alles is zeker en de dagen kunnen nog wisselen. Maar Londen is zeker!

Ik weet zeker dat het een leuke en gezellige week word. Ik ken sowieso de helft van de groep wel. Maar de meesten zitten niet bij mij in de klas. Ook gaat er een vriendin van mij mee. Dus dat is wel gezellig. Je bent ingedeeld op vakkenpakket. Ik heb echt zin om naar Engeland te gaan. Dit is niet de eerste keer dat ik alleen naar het buitenland ga, maar wel de eerste keer dat ik met de boot ga. En ik heb er ontzettend veel zin in!

                                    Zijn jullie wel eens in Engeland/Oxford geweest?
                                                                 xx Sara

1 opmerking:

  1. Super leuk! Ik ben dan precies in Amerika, haha! En er komt morgen bij mij ook wat over online, hoe toevallig? XD

    BeantwoordenVerwijderen