maandag 16 september 2013

Mijn nagelverzorging routine

Iedereen weet dat het belangrijk is om je nagels goed te verzorgen. Maar hoe doe je dat dan precies. Iedereen heeft een andere manier en vind andere producten fijn. Het ligt ook maar net aan hoe je handen en nagelriemen zijn. Vandaag vertel ik jullie meer over mijn nagelverzorging. Veel leesplezier!




Het is eigenlijk vrij simpel wat ik doe. Maar ik wilde er toch wat meer over vertellen.

Ik verzorg mijn nagels eens in de week. En zeker nadat ik nagellak heb gebruikt. Dat haal ik er dan dus eerst af.

Daarna was ik mijn handen zorgvuldig met zeep. Die zeep is wel verzorgend natuurlijk. Ik haal de laatste restjes nagellak weg en ook hetgeen onder mijn nagel haal ik weg. Dan was ik ze weer. Nu vijl ik mijn nagels bij. Dat doe ik niet altijd. Alleen als het nodig is.

Daarna gebruik ik een hand en nagel crème( een gewone handcrème kan ook) Daarmee smeer ik mijn nagelriemen in. Ik laat het goed intrekken. Ik gebruik eigenlijk nooit een bokkenpootje, maar dat kan natuurlijk wel.

Nu laat ik het gewoon goed intrekken. En klaar is kees!

Zo veel doe ik dus niet, maar ik let er wel op.

Wat is jullie nagelverzorging routine?
xxx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten