donderdag 12 september 2013

10 herfstoutfits

De herfst komt er dan toch echt aan. Maar het is toch ook wel weer lekker om truien te dragen. Dat vind ik in ieder geval wel. Maar hoe combineer je die dan. En hoe maak je je outfit net iets spannender. Vandaag 10 outfits om inspiratie op te doen.


 

 
Shortjes met leggings kunnen natuurlijk nog prima. Ik vind het zelfs superleuk staan.

 
Oversized sweaters. Ik hou er van!

 
En ook ben ik verliefd op de colsjaal. Zo lekker warm!

 
Nog meer sjaals.

 
Ook kan je natuurlijk een leuk jasje aan. En het houd j nog lekker warm ook.

 
Simpele trui met een leuke legging.


 
Deze vind ik zo leuk. Beetje Aztec is altijd goed toch?

 
 
En dat waren ze alweer. Wat is jouw favoriete herfst fashion item?
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten