vrijdag 13 september 2013

Flashback #2

Vandaag ga ik terug naar mijn eerste schoolweek. Hoe wij hij? En heb ik nieuwe vrienden gemaakt. Vandaag vertel ik jullie er meer over. Dit keer een korte flashback.

In mijn 1e schoolweek hadden we nog geen kluisjes wegens verbouwing. Dus een hele week met een bruggertas door de gangen slenteren. Maandag haalde ik mijn boeken, en ik heb ze gekaft met een vriendin. Ook heb ik die dag mijn klas ontmoet. Ookal heb ik niet supervaak les met die mensen.

Dinsdag was dan de eerste echte schooldag. Geen begin vieringen. Weer wegens de verbouwing. Deze dag was leuker dan ik had verwacht. Ik zag mijn oude vrienden weer en ik maakte nieuwe.

Woensdag was zwaar. En een volle dag serieus school en ook nog orkest. Maar ook deze dag was erg leuk. En ik had PA. Daar ga je met heel 4 havo en 4 vwo een voorstelling maken. Je doet alles zelf. Je kan kiezen uit: toneel, muziek zang, muziek band, dans, kleding rekwisieten en make-up en decor. Superleuk!

Donderdag was nog zwaarder. Ik moest tot half 4 naar school en ik moest werken. Ik had die dag wel het eerste uitval, maar alsnog een zware tas. Wel had ik een paar lessen met mijn hele 'eigen' klas. Dat was erg gezellig en leuk.

En toen was het alweer vrijdag. Ik had het1e vrij en was kwart over 2 uit. Dus maar 4 uurtjes les.

Dit was mijn week. Hoe was jullie week?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten