woensdag 11 september 2013

Tag: Let's get very personal

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Het voelde voor mij al een tijdje geleden. Bovendien vind ik het erg leuk om tags te doen. Zo komen jullie steeds wat meer over me te weten. En vandaag wel erg veel! Veel leesplezier.

 
 
Ik heb deze tag van Kim
 
Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
 
Ja, Let's go!
 
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
 
Vandaag nog. Ik heb soms van die periodes. En dan vooral in de winter/herfst.
 
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
 
Chocolade!
 
 
 
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
 
Vriendinnen, gewoon voor de gezelligheid
 
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
 
Tien is wel erg veel! Ik zou wel kinderen willen maar geen 10. Dan maar geen, denk ik.
 
Wat hoor je op het moment van schrijven?
 
Een liedje tijdens een auditie van So you think you can dance.
 
 
 
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
 
Ja het hoofd- en voeteneind.
 
Waar denk je op dit moment aan?
 
Dat ik wel dat mijn verkoudheid zo snel mogelijk weer overgaat. Ik vind het echt supervervelend. En het begint nu al, het moet nog winter worden.
 
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
 
Ja, natuurlijk!
 
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
 
Mijn ouders.
 
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
 
Liedjes zingen in mijn hoofd, haha! Daar word ik altijd weer wat rustiger van.
 
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ehm geen idee. Er zijn veel mensen die leuk zijn, maar er zijn ook niet leuke mensen.
 
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
 
Nee , ik denk het niet. Ik begrijp mezelf geeneens altijd!
 
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
 
Er is altijd wel een reden om te lachen!
 
 
 
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Nee.
 
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
 
Nee, ik denk het niet. Want dan zou het leven nu niet zo zijn zoals het was. Er zijn altijd dingen die je liever zou willen veranderen, maar er zijn door bepaalde (misschien) foute keuzes ook weer wel leuke dingen.
 
Vertel jij je ouders alles?
Nee, dat doet niemand echt denk ik.
 
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ik vind roken zo vies. En als diegene dan ook nog stinkt naar de rook. Nee.
 
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, ik kan niet in de toekomst kijken ofzo. Hoe zou ik dat moeten weten. Misschien wel.
 
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
 
Een jongen die al bijna een jaar verkering heeft met een ander meisje.( maar ik probeer een beetje over hem heen te komen.) En een jongen die ik al leuk vind sinds de eerste. Hij blijft denk ik de jongen die ik het leukst vind.
 
Denk je meer aan het verleden, het heden of de toekomst.
Heden, maar ook de toekomst. Ik wil graag meer van de wereld zien. En aangezien ik nu nog minderjarig ben, is dat nu erg lastig.
 
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
 
Vrij weinig. Ik ben een avondmens. 's Avonds kan ik niet slapen en 's ochtends ben ik mijn bed niet uit te branden! Ik ga rond half 11 naar bed en ik slaap rond half 1. Tot 7. Dus zo'n 6,5 uur.
 
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
 
Dat weet ik niet. Ik ben in het begin een beetje voorzichtig en dan durf ik ook niet zo veel te zeggen. Maar als ik je eenmaal ken ben ik druk. Of mensen mij makkelijk vinden om mee om te gaan weet ik niet. Dat moet je aan hun vragen.
 
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee.
 
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Sap met de smaak van allemaal soorten bessen. Van de lidl.
 
Welk soort bed heb jij?
 
Een normaal een-persoons bed van de Ikea.
 
Hou je van de regen of haat je het?
 
Ik haat het niet, maar ik hou er ook niet van. Als ik binnen zit is het niet vervelend. Maar als ik er op de fiets doorheen moet is het niet fijn. Het ruikt wel lekker.
 
 
 
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
 
Niet dat ik weet, eigenlijk.
 
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
 
Van allebei een beetje. Ik heb dagen dat ik een beetje depri ben, maar ik heb ook veel dagen dat ik vrolijk ben. Dan maak ik er maar gewoon het beste van.
 
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met Vera, een vriendin, richting "This is us" in de bios.
 
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
 
This is us ( van 1D) met Vera dus.
 
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
 
Ja, maar dat overkomt iedereen wel toch. Achteraf komt het bij mij meestal wel weer goed. En daar ben ik blij om, maar ik vergeet het niet.
 
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
 
Nee, ik hou gewoon een gezellige middag met vriendinnen. En 's avonds films kijken op de bank. Maar dit een groot feest ofzo. Ik hou niet zo van grote feesten. Ik ben liever met een kleine groep, en dan gezellige dingen doen.
 
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.
 
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
 
Bij een concert. Ik vind de sfeer van een concert veel leuker dan de sfeer in een discotheek. Mag het dan wel een concert van 1D zijn? Nee grapje, ik hou ook van andere muziek.
 
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
 
Ja, jongens die niet op mij vallen. Nee dat is niet waar. Maar wel vaak op hetzelfde type inderdaad. Lief maar vrij populair en niet erg onzeker. Ik ben alleen vaak te onzeker om iets te zeggen en zij komen ook nooit echt op mij af.
 
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
 
Nee, dat zou ik nooit doen.
 
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
 
Nee, ik denk genoeg. Ik wil het niet te veel noemen en ik hecht er ook geen waarde aan als ik zonder make-up even naar de winkel ga ofzo.
 
Ben jij snel jaloers?
 
Ik denk niet supersnel. Maar wel een beetje. Maar dat hebben de meeste meisjes toch?
 
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
 
Nee, al een tijdje niet meer. De laatste keer was bij de Primark een kleine maand geleden.
 
 
 
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
 
Nee hoor, ik vind het niet erg om af en toe alleen te zijn.
 
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
 
Ik zou het niet weten. Niemand maakt mij echt aan het huilen ofzo. De manier waarop ik me voel zorgt er vaak voor dat ik ga huilen. Maar niet een specifiek persoon.
 
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.
 
Wat doe je morgen?
Naar school tot kwart over 2, daarna huiswerk maken en hopelijk nog een filmpje opnemen.
 
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, absoluut niet.
 
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Een leuke jongen die ik vandaag nog heb gezien op school. Ik kan hem niet vaak genoeg zien.
 
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.
 
Houd je van suikerspinnen?
Natuurlijk! Het is alleen wel erg slecht voor je. Maar ik neem het hoogstens 2 keer per jaar.
 
 
 
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder, met haar kan ik goede gesprekken voeren over van alles.
 
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.
 
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Het is vandaag( dinsdag, de dag dat ik dit schrijf) nog niet zo ver in de week. Maar tot nu toe wel goed. Ik geef het een 7.
 
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee, niet echt. Dat doe ik liever met vriendinnen. Maar ik heb wel goede vrienden.
 
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen sliep ik al. Ik was gisteren heel erg moe.
 
Wat is je stemming op dit moment?
Wel blij. Alleen jammer dat die verkoudheid nog niet over is.
 
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder thuis, en op school een vriendin.
 
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, ik heb gehoord dat ik naar Oxford ga met werkweek! Daar ben ik echt superblij mee.
 
Met wie was je gisteravond?
Met mijn vader en broertje. Mijn vader moest naar een vergadering.
 
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, ik viel vrij snel in slaap. Maar ik was ook alleen. Dus...
 
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Geen voorkeur. Alleen ben ik vrij verlegen dus ik denk dat ik het niet zomaar zou durven. Maar wie weet.
 
Heb je plannen voor dit weekend?
 
Ja. zaterdag spelen bij de feestweek hier en naar mijn oma. En zondag huiswerk en leren...
 
Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag. Neem hem gerust over!
 
xx Sara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten