vrijdag 27 september 2013

On my way to England:Winkels die ik wil bezoeken.

Het komt steeds dichterbij. Mijn werkweek naar Oxford. We gaan een keer anderhalf uur canterburry in en we gaan een dag naar Londen. En natuurlijk ga ik dan shoppen. Maar er zijn zo veel winkels. Ik heb een selectie gemaakt. Kijk je mee?



Ik weet niet hoe lang ik in Londen heb. maar volgensmij een hele dag. Ook weet ik niet precies welke winkels er in canterburry zitten.

- Ik wil sowieso naar een supermarkt om snoep te kopen wat we hier niet hebben. Ik ga niet alles uitgeven aan snoep ofzo! Maar gewoon om iets te proberen. En misschien om iets mee te nemen naar mijn broertje.

- Qua kledingwinkels wil ik naar de Primark en de forever21. Ook wil ik graag een I love Londen sweater.

- Souvenirwinkel dus. Voor die sweater, i love londen bandjes en misschien een leuke sleutelhanger of kaart.

- Boots en Superdruk voor make-up. Ik wil vooral op zoek naar Sleek en naar een real techniques kwast.

Het komt nu echt steeds dichterbij! En ik kom vast nog wel meer winkels tegen. Maar dit is wat ik sowieso wil bezoeken. Ik heb er zo veel zin in! Als het goed is ga ik van de week al geld ruilen. Zodat ik ponden heb! Ik heb er echt zin in en ik denk er constant aan. We gaan veel doen en ik ben na die week vast kapot. Maar ik heb het wel meegemaakt. En ik heb daarna toch een week vakantie!

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten