dinsdag 24 september 2013

8 herfst outifit inspiraties

Vandaag laat ik jullie 8 herfstige looks zien. Alle foto's komen van lookbook. Deze outfits kan je zelfs namaken of je kan gewoon inspiratie opdoen. Zo kan je zelf misschien ook leuke looks maken. Veel leesplezier!

 
 
Deze look is romantisch. Ik zou dit niet zo zelf dragen. Maar de schoenen en de combinatie rokje+trui vind ik erg leuk.

 
Dit zou ik wel zelf aantrekken. Dit ben ik echt. Een leuke broek en een colsjaal. ook die jas vind ik erg leuk. De schoenen maken het helemaal af.

 
Dit is ook leuk. Een oversized trui over een legging/panty. Echt heel erg leuk.

 
Dit shortje is vrij koud. Maar je kan er natuurlijk een legging onder aan doen. De trui vind ik mooi. Bordeauxrood is deze herfst natuurlijk ook weer helemaal in.

 
Lange vesten vind ik ook superleuk in de herfst.

 
Die schoenen vind ik hier niet mooi bij. Maar voor de rest vind ik de outfit wel erg leuk. het is iets gewaagder. De beanie is ook erg tof!

 
En deze laatste outfit. Weer een oversized sweater op een broek of legging. Deze kleur vind ik ook erg herfstachtig.
 
Wat vinden jullie de mooiste outfit?
xx Sara
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten