zaterdag 28 september 2013

persoonlijke update: druk, oxford en tijdschriften

Vandaag weer even een persoonlijke update. Oxford komt steeds dichterbij. Maar ik heb het ook druk met school en ik zit met een dilemma. Wil je weten wat? Lees dan even verder :)

 
 
Druk: Ja, dat is het zeker. School is echt meteen gestart. Geen rustige 1e week. Maar meteen vol aan de bak. Eerst heb ik anderhalve week met een bomvolle tas rondgelopen. Ze zijn bezig met verbouwen en de kluisjes waren weg. We kregen nieuwe kluisjes op andere plaatsen in de school. Nou, die hebben we dan. Alleen zit de hele klas bij hetzelfde blok, en iedereen is bijna tegelijk uit. Gevolg: trekken en duwen om bij je kluisje te komen.  Ook heb ik het druk met werken en huiswerk.
 
School: het gaat goed op school. Ik heb mijn eerste toetsen dan toch echt gehad. Voor mijn gevoel ging het grotendeels wel goed. dat hoop ik natuurlijk. Ik heb er hard voor geleerd. Wel heb ik nu al geleerd dat dit een superdruk jaar is met elke dag wel leerwerk en iets minder maakwerk. Maar alsnog ook wel veel.
 
Oxford: ik ga er dan toch bijna heen. Ik heb mijn ponden besteld bij de bank en die kunnen binnenkort opgehaald worden. Ik heb er echt zin in. Het leukst is het shoppen natuurlijk. Maar we gaan ook nog schaatsen en we krijgen een tour door Oxford. Als hoogtepunt natuurlijk een dagje Londen.
 
Tijdschriften: ik heb/had een abonnement op de Girlz! Anderhalve week geleden had de nieuwe moeten komen. Maar die is dus niet gekomen. Ik balen. Dus mijn moeder heeft vanmiddag opgebeld. Blijkt dus dat mijn abonnement automatisch werd stopgezet na zoveel tijd. Nou, fijn. Dat hadden ze wel even mogen vertellen! Dus nu wil ik weer een abo. Maar ik denk niet meer op de Girlz! want ik voel me daar een beetje te oud voor. Ook wil ik weer eens iets anders. Maar nu weet ik dus niet zo goed welk tijdschrift. Ik heb een lichte voorkeur voor de cosmogirl. Hebben jullie leuke betaalbare tijdschriften?
 
xx Sara
 
Laat in de reacties achter wat jouw tijdschrift tip is. Dankje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten