donderdag 9 mei 2013

wishlist h&m mei 2013

Vrijdag ga ik naar Utrecht!! Yes! Bij ons in de stad hebben ze geen h&m. En daar baal ik ontzettend van. Daarom vind ik het altijd leuk om in een andere stad naar de h&m te gaan. Vrijdag ga ik dus naar utrecht. Ik heb er echt ontzettend veel zin in.Ik ga natuurlijk ook nog naar andere winkels, maar ik denk dat ik bij h&m wel het meeste ga kopen. Vandaar deze wishlist. Veel leesplezier!



 
Lipgloss voor 2,95 euro in een roze/ nude kleurtje.

Haardonut voor 2,95 euro.

 
Ik ben op zoek naar een nieuwe tas. Deze lijkt me erg leuk. Hij is 19,95 en hij is er ook nog in het zwart en het neonroze.

 
Dit is een korte top. Hij heeft echt een knalkleurtje! Hij is maar 4,95

Studs, ik wil nog een diy projectje doen met studs. Deze lijken me erg leuk. Of de andere studs die straks nog voorbijkomen. Deze kosten 4,95.

 
Dit jurkje lijkt me zo leuk! Hij is mintgroen maar hij is er ook nog in het zwart. Ik weet nog niet welke kleur ik neem als ik hem al neem. Hij kost 9,95 euro.

 
Ik ben echt in een engeland mood. Ik hou van engeland. Op het onderste bandje is de vlag van engeland. Voor de rest vind ik ze gewoon erg leuk en stoer. drie bandjes kosten 3,95 euro.

 
Dit topje is casual. Maar door de kleurtjes is hij toch iets specialer. Hij is 4,95.

 
Engeland mood!! Ik vind deze top superleuk! Hij is 4,95.

]
 
Deze armband ziet er ook al zo leuk uit. Hij is 6,95.

Deze tp is erg grappig! Ik vind hem echt leuk. En de tekst kan op een dag best goed uitkomen. Hij is 9,95.

Tanktops spreken me erg aan de laatste tijd. Dat kan je vast wel zien.Hij is 9,95.

 
9,95.

 
Volgensmij staat hier ook de engelse vlag op. Hij is 12,95


 

 

 
Een jumpsuit met een leuk printje. Voor 14,95

 
Ik hou van shirts met teksten! voor 14,95.

 

 
Ik heb ook nog een zwarte broek nodig. En een witte. Dat zijn wel echt must-haves. Deze is 19,95

 
Deze sweater komt uit de conscious collectie. Hij is wel grijs. Maar hij is wel leuk. Hij is wel 24,95. Dat is een beetje duur.

 

 
Dit is dezelfde top als net voor 9,95. Maar dan met een gekleurde skull en een zwarte top.

Ook wil ik al een tijdje een spijkershort. Deze is 19,95
 

 


Nog twee soorten studs. Ook voor 4,95. Ik kan nog niet kiezen.

 

 

En nog een paar 'studs'

 

 

 

 

Een short met leuke streepjes.

 

 
Deze short is me een tijdje geleden opgevallen. Hij is 14,95 en uit de conscious collectie.

 
En dan nog deze top. Op het eerste gezicht niet zo speciaal. Maar als je hem zo ziet wel! Hij is 9,95.
 
Dat was een lange wishlist. Ik ga waarschijnlijk niet zo superveel kopen hoor!
 
Wat vinden jullie van de h&m?
 
xx Sara

1 opmerking:

  1. Super leuk! Van die laatste bloemen short heb ik de blouse, haha! Shopblog? x'

    BeantwoordenVerwijderen