maandag 27 mei 2013

Mijn computer 'routine'

Ik probeer elke dag wel een uurtje achter de computer  kruipen. Gewoon om even te relaxen en ergens anders aan te denken. Ik had de laatste tijd een paar grote toetsen en dan voelde het echt als een ontspanning. Als ik op mijn computer ga heb ik altijd een routine van sites die ik afga. Vandaag ga ik die aan jullie laten zien! Veel leesplezier!

 

1 Facebook. Als eerste kijk ik ALTIJD op Facebook.
 
 
2 Twitter. Ik heb Twitter sinds ik in de 1e zit. En ik vind het leuker dan verwacht. Gewoon korte berichtjes plaatsen en lezen. Ook is er zo'n account dat leuke zinnen plaatst. En daar hou ik van.
 
 
 
Dit is het 2e blog wat ik heb ontdekt. En ik kijk er elke dag op.
 
 
 
Dis was het eerste blog dat ik volgde.
 
 
 
Ook een beautyblog dat ik al lang volg. Erg leuk. Dit blgo heeft 2 'eigenaren' Dat is weer eens een keer wat anders voor een professioneel beautyblog.
 
 
 
Dit blog is van een meisje van mijn leeftijd. Ik vind dat ze het erg leuk doet.
 
 
 
 
 
 
Een vriendin van mij is mede-eigenaar van dit blog. Ik heb laatst nog een video met haar opgenomen.Bekijk de video  hier .
 
 
 

 

 

 
 
 

 

 
14 weheartit 
 
 
 
 
Dit was dan mijn routine. Hij is vrij lang, maar ik vind het altijd erg leuk om al deze dingen te bekijken.
 
xx Sara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten