vrijdag 3 mei 2013

essence oogpotlood

Vandaag laat ik de swatches zien van 3 oogpotloden/eyeliners van essence. Ik hou van het merk Essence en mijn meeste make-up is er dan ook van. Ik hou van eyeliner en dan vooral van die met een filten 'stiftje". Sinds een tijdje kan ik er best mee goed overweg. Vandaag dus de reviews.

 


 
 

De essence longlasting eyepencil in 01 black fever. Deze gebruik ik al jaren. Ik vidn het draaien erg handig. Je hoeft de punt dus nooit te slijpen. Ook gaat hij erg lang mee.



Over dit oogpotloodje ben ik niet erg tevreden. Hij geeft niet echt een mooie dipezwarte kleur af en hij blijft heel kort zitten. Dit is de kajal pencil. Hij kosste volgensmij ook maar rond de 1 euro.



 
 Dan nu de essence superfine eye liner pen. Deze maakt een mooi dun lijntje en je kan er ook in een keer een lijntje mee maken. Maar deze eyeliner is absoluut niet waterproof. Dat is echt jammer want ik vind het superfijn.

Dan nu de swatches

Links is de longlasting eye pencil. De 2 streepjes in het 'midden zijn die van kajal pencil.( de doffige streepjes. En de 2 rechtse zijn van de superfine eyeliner pen. Deze streep van de superfine eyeliner pen is in het echt op je oog lang niet zo dik.

Ik gebruik nu de essence stay's no matter what waterproof eyeliner. Die kon je al zien in mijn favorieten.

                                                                      xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten