zaterdag 4 mei 2013

catrice ultimate colour 080 my red card

Vandaag een review over een lipstick. ( alweer) Ik vind rode lipstick erg mooi. Maar ik draag het alleen bij nette gelegenheden. Voor school vind ik het veel te opvallend. vandaag een review over Catrice ultimate colour 080 my red card.

 





De verpakkign is erg strak en netjes. de zwarte huls is glanzend en je ziet er meteen vingers op. Maar dat stoort mij niet heel erg. Ook staat er mijn grijze letters catrice op.
 
Op de onderkant staat het nummer en de naam. De naam vind ik niet heel sprekend of origineel. Terwijl sommige catrice lipsticks dat wel hebben. Jammer!

 
De lipstick ziet er felrood uit.
 
 
Hij brengt ook erg makkelijk en glad aan. Maar na een paar uur voelt het heel vellerig en hard aan. Bij andere lipsticks heb ik dan iets minder. Maar het ziet er niet anders uit ofzo. Hij voelt gewoon anders na een paar uur, maar je ziet er niets van.
 
Wat vinden jullie van de lipsticks van Catrice?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten