woensdag 29 mei 2013

personal travel favorites tag.

Vandaag weer een tag voor jullie. Dit keer een tag over vakantie. Waar ik nu alweer zo naar verlang. Ik heb nu een week uitwisseling en een week school achter de rug en ik ben nu alweer kapot. Ik wil zomervakantie. Maar lekker weer zou ook wel eens mogen. Ik vind het lekker om in de zon naar huiste fietsen. En om eindelijk mijn nieuwe kleding te kunnen dragen. Vandaag een tag over vakantie dus. Omdat iedereen daar stiekem wel naar velangt! Veel leesplezier!

 



Favoriete hotel?
 
Ik ben nog nooit in een hotel geweest. Echt nog nooit.Of ik ga naar een camping met de tent of we gaan in een huisje. Maar meestal met de tent.

Favoriete reisvriendelijke beautyproduct?
 
Deo, labello, zonnebrand, aftersun..... en ga zo nog maar even door. Qua make-up probeer ik het zo licht mogelijk te houden. Een verzorgende BB cream en een beetje poeder en mascara denk ik.
 
 
Favoriete bestemming?

Frankrijk. Ik hou van Frankrijk. Lekker weer, lekker eten en vooral veel relaxen en zwemmen. Ook kan je er best leuk shoppen.

Favoriete plek om te shoppen
 
Ik kan eigenlijk overal wel shoppen. Frankrijk of Enschede in de zomervakantie. Voor de rest heb ik met de kerst in Maastriht geshopt. Dat was ook erg leuk. En Utrecht blijft ook altijd favoriet. Maar ik slaag eigenlijk altijd wel. Wel hoop ik dat we deze vakanie in Parijs gaan shoppen, want onze camping ligt daar vlak bij.

Favoriete bestemming om te relaxen?
 
Ook Frankrijk. Ik ben alleen maar in Nederland en Frankrijk op vakantie geweest. Dus dan kies ik toch voor Frankrijk.

Gekste dat je ooit hebt gegeten?
 
Ik eet nooit echt gekke dingen op vakantie. Ik eet wat ik ken of wat er normaal uitziet.

Beste maaltijd die je ooit heb gegeten en waar?
 
Ik hou van Frans stokbrood en Franse croissants. Voor de rest eten we niet echt iets wat typisch Frans is.

Wat kun je het beste aantrekken in het vliegtuig?
 
Ehm... Ik ben nog nooit in een vleigtuig geweest. Ik denk gewoon comfy kleding.

Wat is het engste wat je ooit hebt gedaan?
 
Een berg op met een ladder. Dan moet je via een dun laddertje op een berg. En dat ding bewoog zo erg. Ik heb al hoogtevrees, maar dit was echt verschrikkelijk.


xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten