donderdag 23 mei 2013

25 vragen tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. De 25 vragen tag. Dat is een tag met 25 persoonlijke vragen. Die ga ik vandaag dus voor jullie beantwoorden. Ik heb dezetag al vaker voorbij zien komen. Elke keer dacht ik: ja, die ga ik invullen. Maar dat vergat ik altijd weer. Maar nu heb ik het dus echt gedaan voor jullie :) Veel leesplezier!



1.        Heb je huisdieren?
 
Nee, ik heb vroeger wel een konijn en goudvissen gehad. Ik zou wel weer een huisdier willen. Maar voorlopig nemen we er geen omdat mijn ouders veel werken en mijn broertje en ik zijn ook druk. Bovendien zitten we ook nog hele dagen op school en dan zou het huisdier alleen thuis zijn. Ik zou wel super super supergraag een hondje willen! Maarja..

2.        Noem drie dingen die bij je in de buurt zijn?
 
Mijn broertje, mijn schoolboeken van de vakken die ik moet leren en de tv.

3.        Wat voor weer is het op dit moment?
 
Regenachtig en grijs. Het is vandaag maandag( 2e pinksterdag) Als ik dit schrijf. En gisteren was het ook niet echt lekker weer. Maarjaa.... laten we dan maar hopen op een warme zomer. Maar ik ben wel echt toe aan warm weer.

4.        Heb je een rijbewijs? Zo ja, heb je al eens een botsing gehad?
 
Nee, ik ben pas 15.

5.        Hoe laat ben je vanochtend opgestaan?
 
9 uur, ik had vandaag dus nog vrij. Maar na ( voor mij) 3 weken 'vakantie' ben ik wel wakker hoor. Bovendien gingen we nog even naarde stad en naar mijn opa en oma.

6.        Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
 
Vanochtend. Ik hou van in de ochtend douchen. Als je voor het slapen gaat douchen, daarna ga je slapen en daarna sta je weer bezweet op. Nee, geef mij maar een douche in de ochtend.

7.        Welke film heb je voor het laatst gekeken?
 
Ehm.. Jack Reacher. Die was wel oke. En daarvoor warm bodies. Die wilde ik al een tijdje zien. En hij viel niet tegen!

8.        Wat stond er in je laatste sms?
 
Wat wil je als cadeatje voor je afscheidsfeestje? Een vriendin van mij gaat volgens schooljaar een jaar naar Canada op uitwisseling. Ze geeft binnenkort een afscheidsfeestje. Ik wil dus een leuk cadeautje voor haar kopen. Haar antwoord was: ik hoef geen cadeautjes. Het gaat om de gezelligheid! Echt superaardig van haar, maar toch wil ik nog steeds iets voor haar kopen!

9.        Welke beltoon heb je?
 
Geen, mijn mobiel staat altijd op trillen.

10.     Ben je ooit wel eens in het buitenland geweest?
 
Ja, in Frankrijk. En vorige week nog in Duitsland.

11.     Hou je van sushi?
 
Geen idee, ik heb het nog nooi gegeten.

12.     Waar doe jij je boodschappen?
 
Mijn ouders doen de boodschappen. Zij doen het bij de emte en de lidl.

13.     Heb je ooit wel eens slaapmiddelen gebruikt?
 
Nee, ik zou niet weten waarom. Ik kan bijna altijd wel slapen. En anders ga ik eerst nog lezen, dan val ik daarna wel in slaap.

14.     Heb je broers en zussen?
 
Ja, 1 broertje van nu 14.

15.     Heb je een laptop of een desktop computer?
 
Ikzelf heb een laptop.

16.     Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
 
16!!!!! Sweet sixteen. Ik heb er echt ontzettend veel zin in.

17.     Draag je een bril of lenzen?
 
Geen van beide. Ik heb -0,5 en dat is niet genoeg voor een bril. Wel heb ik last van wazig zien, moeilijk lezen een daardoor vaak hoofdpijn.

18.     Verf je je haar?
 
Nee, dat ben ik ook niet echt van plan. Misschien dip-dye, maar meer ook niet. dip-dye vind ik altijd wel erg leuk.

19.     Wat zijn je plannen voor vandaag?
 
Het is avond nu ik dit schrijf dus... of een film kijken of csi en unforgettable kijken. Daarna tandenpoetsen, lezen en nog even leren. Dan slapen. Mijn pyjama heb ik al aan :)

20.     Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
 
Niet echt gehuild, maar de tranen stonden wel in mijn ogen toen ik afscheid moest nemen van de Duitsers. Met het besef dat ik ze nooit meer ga zien.

21.     Wat is je favoriete Pizza?
 
Pizza al tonno. Dat is met tonijn en rode ui. Ik heb nooit echt andere pizza's lekker gevonden. Dit is echt mijn all time favourite. Ik hou van pizza al tonno!

22.     Heb je liever hamburgers of cheeseburgers?
 
Als ik moet kiezen hamburgers. Maar ik hou er niet echt van. Alleen de hamburgers van de lidl vind ik superlekker.

23.     Wanneer had je voor het laatst een ‘all-nighter’?
 
Ik ben nooit een hele nacht opgebleven. Maar half 1 wordt het wel vaak. Dat was Donderdag nog. Ik kwam terug van een feestje van een Duitser. En dat terwijl ik die vrijdag alweer om 6 uur op moest.

24.     Welke kleur ogen heb je?
 
grijs/blauw.

25.     Proef jij het verschil tussen Coca Cola en Pepsi?
 
Ehm... geen idee. Ik proef wel verschil tussen verschillende merken cola. Maar ik weet niet of ik echt het verschil tussen coca-cola en pepsi zou proeven.
 
Dit was de tag! Hopelijk vonden jullie hem leuk.
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten