woensdag 15 mei 2013

Hema wenkbrauwpotlood 11

Ik zag dat veel beautybloggers de hema wenkbrauwpotloden gebruikten. Dus toen ik ze zag liggen wilde ik ze ook wel eens proberen. Maar er lag dus geen tester. Dus heb ik 09 meegenomen. En ik verklap alvast dat deze kleu niet bij veel mensen past. Dat ziet er in ieder geval niet natuurlijk uit. Vandaag vertel ik jullie er meer over. Veel leesplezier!

 
 
Het potlood ziet er goed uit. Een dopje over de pun om hem te beschermen. En een borsteltje aan de achterkant om je wekbrauwen door te kammen en om eventueel het potlood te verdelen. Alle andere potloden zijn ook supergoed. Ik zeg niet dat dit potlood niet goed is. Maar deze kleur zal maar bij weinig mensen goed uitkomen. OP de foto is het niet goed te zien. Maar de kelur is dus roodbruin. Maar hij neigt echt heel erg naar het rood of lichtbruin. Deze kleur zal bij weinig mensen dus goed zijn. Ik vind deze kleur geen aanrader. Tenzij het je natuurlijke wenkbrauwkleur is. Kijk dus eerst echt goed in de winkel. En neem vooral niet dit potlood zomaar mee. De wenkbrauwpotloden van de hema kosten 2 euro. Dus daarvoor kan je hem wel meenemen! Alleen niet deze kleur.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten