donderdag 2 mei 2013

Max lipgloss

Zoals jullie vast wel weten heeft de action een eigen make-up merk MAX. Ik had er al een blush van, maar een tijdje geleden heb ik er ook 2 lipglossjes van gekocht. Ik heb niet zoveel met lipglossjes maar ze waren nog geeneens een euro. Dus ik kon ze niet laten Veel leesplezier!

 




De verpakking ziet er best simpel uit. Maar ik vind hem er niet goedkoop uitzien. Er staat duidelijk op welke geur het is en er zitten 2 plantsteeltjes in. Als je goed kijkt kun je ze op deze foto zien.
 
Ook hebben de dopjes verschillende kleuren die bij de geuren passen. Dat is ook erg handig van MAX. Zo kan je een beetje zien wat je hebt.

 
De bovenkant waar de gloss uitkomt is ook wel handig. Wel heb je al gauw te veel.

 
De swatches. Het zijn transparate lipglossjes, maar dat kon je natuurlijk al verwachten en zien in de verpakking. Ik vind dat cherry iets dikker en plakkeriger is dan strawberry.
 
Ben je op zoek naar lekker ruikende transparante lipglossjes voor weinig geld? Dan zijn deze glossjes zeker het proberen waard.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten