dinsdag 28 mei 2013

htc one S

Soms laat ik dingen zien die ik graag zou willen hebben. Maar na een tijdje word dit minder en vind ik iets anders toch leuker. Maar nu heb ik echt iets wat ik supersupersupergraag wil. Ik ben er nu ook al een tijdje voor aan het sparen. Ik krijg steeds meer geld en de prijs verlaagd ook elke week ietsje. Ik ben aan het sparen voor de HTC One S. Vandaag vertel ik jullie er meer over. Veel leesplezier!

 

 


Ik vind deze echt suprleuk. Hij is vrij groot. Bijna alles is touch. Zelfs voor de camera moet je op het scherm klikken. Ook heeft hij een front face camera. Dat wil zeggen een camera aan de voorkant. Dus op dezelfde kant als het scherm.

Ik wist sowieso al dat mijn volgende mobiel een HTC moest zijn. En ik wilde graag een mobiel met touchscreen en een front face camera. Ook wilde ik er mee op instagram en eigenlijk internet over het algemeen. Want mijn blackberry doet het gewoon totaal NIET op internet. En daar ben ik helemaal klaar mee.

Eerst kostte hij 319 online, toen 314 en nu al 309. En datin ruim twee weken tijd. Nog even afwachten dus of de prijs nog iets later word. En verder blijven sparen.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten