vrijdag 31 mei 2013

persoonlijke update mei 2013

Vandaag heb ik weer eens een persoonlijke update voor jullie. Ik vid het altijd leuk om dit soort berichten van mijn favo bloggers te lezen. Ook vind ik het leuk om jullie een soort van kijkje in mijn leven te geven. Veel leesplezier!

Als eerste wl ik even zeggen dat ik dit op donderdag schrijf. Dus als ik iets zeg met morgen. Dan gaat dat dus over vrijdag.

School:

Op dit moment gaat het wel redelijk op school. Ik baal een beetje van mijn cijfers en ik ben er met mijn  hoofd ook niet helemaal bij. Ook irriteer ik me heel erg aan een jongen in mijn klas. Ik ben echt aan het aftellen naar de zomervakantie. Over ongeveer 5 weekjes heb ik toetsweek en daarna hoef ik alleen maar mijn boeken in te leveren en mijn rapport op te halen. Nog even wachten en doorbikkelen dus!

Blog:

Met mijn blog gaat het op dit moment goed. Ik blog met veel plezier en ik heb ook best veel bezoekers per dag. Meer dan eerst. Ik ben bezig met video's. Ik had er laatst 1 opgenomen maar ik ben gewoon niet blij met het resultaat. Dat komt dus nog.

Werk:

Voor de rest moet ik van 5 tot 7 werken. Op mijn werk gaat het wel goed. Ik heb het naar mijn zin en ik heb van de week mijn eerste loonstrookje gekregen!

Mobiel:

Zoals jullie hebben kunnen lezen wil ik de htc one s kopen. Hij is nu afgeprijsd en ik heb het geld. Maar nu twijfel ik of hij echt niet te duur is. Maar ik wil hem wel supergraag.

Nu moet ik weer snel verder met biologie leren. Daar heb ik morgen een so over. Ik moet er echt nog even goed voor gaan zitten want ik zit niet te wachten op slechte cijfers.

Hoe gaat het bij jullie?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten