donderdag 16 mei 2013

weheartit #3

 Vandaag weer wat foto's die ik laatst heb toegevoegd bij mijn collecite op we heart it. De foto's zijn niet van mij. Maar het zijn plaatjes die me inspireren of ze zijn gewoon mooi.  Er zijn vooral veel quotes en zinnen. Want ik vind de laatste trijd erg veel mooi quotes en zinnen. Veel lees/kijkplezier.
 
 
Dit is een plaatje van Londen. En ik hou van Londen. Ik ben er nog nooit geweest maar ik vind het gewoon een erg mooie stad. Sowieso vind ik Engeland supermooi. En ik hou van de taal!
 
 
 
Een zinnetje. En deze is zo waar.

 
Harry en Niall van One Direction. Ik vond dit gewoon een grappige en leuke foto.

 
Ook dit is zo waar. Ik ben nooit normaal geweest vind ik zelf :) Maar normaal zijn is saai. Maar nu ben ik een directioner en nog gekker dan ik al was.

 
Dit gebeurt zo vaak! Dan komt er net een superleuk liedje en opeens gaat er iemnd praten. Daar kan ik niet zo goed tegen.

 
Ik hou van schrijven. En dan vooral op mijn blog. Maar ook vind ik het leuk om notitieboekjes vol te schrijven of dagboeken. Ik hou er gewoon van. Ik kan dan even alles loslaten. Door schrijven voel ik me aak veel beter.

 
Dit is raar maar waar! Volgende maand is het echt zomer. Alleen waar blijft dat zomerweer? Er zijn wel een paar warme dagen geweest maar nu ik dit zit te schrijven is het grijs en grauw.

 
Een collage van engelse dingen.

 
Leuke schoenen. Voor mezelf vind ik ze iets te tuttig. Maar ze blijven superleuk!

 
Ook dit is waar.


 

 
Dit zijn zulke schattige cupcakes. Die tasjes zijn zo leuk en zo mooi gemaakt.

 
En alvast een zomeroutfit. Ik kan niet wachten tot ik ook weer een short aan kan!
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten