zaterdag 25 mei 2013

OOTD: spring with dots.

Ik heb laatst wat spulletjes gekocht. Wat lente-kleding en wat leuke sieraden. Ik ben klaar voor de lente/zomer. Dus die mag nu wel komen. Deze outfit droeg ik op een dag dat de zon WEL scheen. En dat is inmiddels al weer 2 weken geleden. Ik ben klaar met de regen, en vanmiddag hagelde het zelfs. Uit een soort protest draag ik nu al een beetje lente kleding. En vandaag een felle kleur op mijn nagels. Vandaag een OOTD genaamd Spring With Dots. Veel kijkplezier!


 

 
Deze ketting heb ik bij de Primark im Frankfurt gekocht. Hij kostte 5 euro. Het zijn allemaal kleine blaadjes. Persoonlijk vind ik het een beetje een statement ketting. Hij is vrij groot en ook een beetje zwaar. Maar niet superzwaar hoor!

 
Dit is dan mijn jurkje. Hij komt van de h&m en hij kostte 15 euro. Ik vind hem erg leuk. Zo met die witte stipjes op dat blauw. De bovenkantpoft een beetje, ook dat vind ik een superleuk effect. En dit is mijn 1e jurkje sinds jaren! En ik vind hem superleuk. Ik ben verliefd.

 
Nog even een foto van de onderkant. Ik draag een legging van de bristol. Die was volgensmij ook rondde 15 euro.

 
En dit vestje. Ik heb echt geen idee waar ik hem gekocht heb. Hij is iets donkerder blauw dan het jurkje, maar ik vind hem er wel bij passen.
 
Wat is jullie favoriete outfit?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten