dinsdag 14 mei 2013

essence nail polish corrector pencil

Vandaag een review over de nail polish corrector pencil van essence. Ik heb hem ongeveer een jaar geleden gekocht. Hij is voor de nagellak die buiten je nagels zit weg te halen. Normaal doe ik dat met een wattenstaafje met wat nagellakremover. Dat werkt prima. Maar toen ik dit zag dacht ik " waarom probeer ik dit niet?" Hij was niet zo duur. Vandaag deel ik mijn ervaring met deze nail polish corrector pencil met jullie. Veel leesplezier!

 


 
Er zijn dus een soort wattenpuntjes die zichzelf vullen met de nagellakremover. De remover zit in het pennetje onder het puntje. Ik vond hem erg handig werken.
 
Maar toen..... Ik wilde hem laatst weer eens gebruiken. Ik had hem twee weken niet gebruikt. Mijn puntje was erg vies van alle nagellak. Dus ik pakte een puntje uit de onderkant. Daar zit een soort dekseltje op. Er zat een punt op de stift en 3 losse. Die losse puntjes zijn natuurlijk droog. Maar ik dacht dat de nagellakremover er wel weer in zou trekken. Niet dus. Ik heb in de stift geknepen en geschud, ik heb hem op zijn kop gehouden. Maar niets hielp. Echt een tegenvaller. Want de pen werkt erg fijn. Maar jammer genoeg komt er geen nagellakremover in het puntje al je een nieuwe wilt. Erg jammer van Essence.
 
Vinden jullie de essence nail polish corrector pencil wel fijn?
 
xx Sara
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten