maandag 6 mei 2013

hema lipbalm stick

 Een tijdje geleden heb ik de lipbalm stick van hema gekocht. Ik heb hem sindsdien vaak gebruikt. Maar de laatste tijd iets minder. Ik vond hem weer in mijn everydaybakje en ik dacht "daar kan ik wel een review van schrijven' Dus zo gezegd zo gedaan. Vandaag dus een review van de hema lipbalm stick.
 

 
 
 
 
 
De verpakking is simpel en straak. De dop oogt een beetje goedkoop maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind het vooral look dat dit er echt een beetje als een potlood uitziet. Er leuk gedaan van Hema.
 
Op mijn lippen geeft de stick een subtiele nude roze kleur af. Erg leuk voor naar school. ook glanst hij in het echt een beetje. Wat ik ook erg fijn vind is dat ik hem heel de dag niet echt per se hoef bij te werken. Ook voelen mijn lippen na een tijdje niet droog aan. De lipbalm stick is dus ook een beetje verzorgend.
 
op dit moment is deze kleur voor zover ik weet niet te koop. Maar er zijn wel andere kleuren. Ik heb de mijne voor 3 euro gekocht bij de Hema.
 
Wat vinden jullie van de Hema lipbalm sticks? Hebben jullie er al een?
 
xx Sara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten