woensdag 22 mei 2013

Uitwisseling Duitsland dag 4 en 5

Jullie hebben het niet gemerkt. Maar afgelopen week ben ik met school naar Duitsland geweest. Het was voor een uitwisseling. De Duits leerlingen zijn al naar Nederland gekomen en nu was het dus tijd voor ons om naar Duitsland te gaan. Ik heb een superleuke tijd gehad en ik wil het zo nog een keer doen. Vandaag een verslag van mijn weekje duitsland. Een shoplog volgt nog. Veel leesplezier! Vandaag een verslag van dag 4.


's Ochtends moesten we weer om 6 uur opstaan en zijn we weer om 7 uur met de bus naar school gegaan. Daarna zijn we om 8 uur met de bus naar Frankfurt gereden. In de ochtend hebben we een museum voor moderne kunst bezocht. Dat was wel leuk, maar ze waren er wel erg streng. Daarna mochten we 3 uur de stad in. We zijn 2 uur bij de primark geweest en daarna nog even bij een souvenirwinkeltje.

s' Avonds was er een feest bij een Duitser. Ook dat was erg gezellig. We zijn daar tot laat gebleven. De volgende ochtend kregen we nog een rondleiding door de school. Daarna moesten we weer 6 uur in de bus naar huis. We kwamen om 3 uur weer aan bij mijn school.

Ik heb een erg leuke week gehad. Ik had het echt niet willen missen! Het was een hele ervaring en ik ben blij dat ik gegaan ben.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten