vrijdag 17 mei 2013

And that's who I am- Tag

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Een persoonlijke tag. Door middel van plaatjes die ik van dit tumblr account heb gehaald. Jullie kennen dat soort plaatjes vast wel. Met teksten die zo bij mij passen en die zo waar zijn. Veel leesplezier!





 
Ik hou gewoon niet van grote groepen mensen. Als ik erachter loop irriteer ik me er altijd aan, en ik wil dan zo snel mogelijk weer weg.

 
Ik hou van dansen! Ik kan er echt mijn gevoel in kwijt.

 
Soms doe een dagje niets doen goed. Als ik bijvoorbeeld heel moe ben of ik ben een beetje down. Ik ga dan een beetje computeren of tv kijken.

 
Ik voel me vaak onzichtbaar. Vooral als ik alleen ben in een drukke ruimteof als ik met veel mensen ben die ik niet goed ken.

 
Iedereen zegt van wel. Mijn familie vind mijn verhalen erg mooi en zelf hou ik erg van dichten.  Ik hou van talen en woorden.

 
Door lijstjes maken voel ik me veel rustiger en ben ik niet zo gestresst. Ik weet wat ik ga doen en ik plan dingen vooruit. Ik zou eigenlijk nog veel vaker lijstjes moeten maken.

 
Dit slaat weer een beetje op ee eerder plaatje. Ik val niet echt op. En zeker niet in een grote groep mensen.

 
Nou, Harry ( van 1D) weet denk ik niet echt dat ik besta! :) En een jongen die ik leuk vind weet wel dat ik besta, maar hij praat nooit tegen me ofzo... 
 
Same story.

 
Ik hou van de nacht. Als ik 's nachts buiten ben ben ik klaarwakker. En als ik laat naar bed ga hoor je me ook echt niet gapen. Ik ben een avond en nacht mens. En aboluut geen ochtend mens, maar dat word beter.

 
Ik hou van al die feestdagen enzo in de vakanties. Maar ik hou ook van de vakanie op zich. Ik ben dan gewoon even vrij. Ik hoef even niet aan school te denken en ik mag toch niet zoveel werken dus ik ben dan grotendeels vrij.

 
Ik ben pas vijftien. Maar het lijkt me superleuk om auto te kunnen rijden!

 
Ik hou er niet van om over mijn problemen te praten. Ik heb het gevoel dat mensen dan vinden dat ik klaag of dat ze me vinden zeuren. Ik weet dat dat vaak nie zo is. Maar toch voelt het zo.

 
Ik vind zeemeerminnen echt supergaaf. Vroeger wilde ik er echt een zijn. Nu ben ik blij dat ik toch gewoon benen heb en niet altijd in het water hoef te leven.



 
Sommige woorden vind ik zo mooi. Ik gebruik ze dan een tijdje als stopwoordje. Ik hou gewoon van mooi woorden en zinnen.
 




 
Niet echt als superster ofzo. Maar als bekende journalist of blogger.

 
Ik kan echt geen dingen weg doen. Heel weinig! En als ik iets weg heb gedaan denk ik daar vaak nog weken aan.

 
Ik hou van de kleine simpele dinge in het leven. Iets wat mijn dag gewoon weer even ged maakt of wat gewoon zo mooi is.
 
Dat was de tag alweer. Ik vond het erg leuk om hem in te vullen.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten