maandag 13 mei 2013

coca cola lipsmacker

Ik hou van lipsmackers. De geur alleen al maakt me blij. Ik heb er nu een jaar een met coca cola geur/smaak.Lipsmackrs geven een mooi glansje. Supervoedend zijn ze niet voor je lippen, maar ze drogen je lippen ook absoluut niet uit. Vandaag een review over mijn geliefde coca cola lipsmacker. Veel leesplezier!

 


 
Ik vind de verpakkingen van lipsmackers erg leuk. Je hebt ook lipsmackers in een rond blikje, maar ik heb hem in een stick. Het uiterlijk doet je meteen denken aan coca cola. Erg leuk!

 
Als je het dopje erafhaalt zie een een bruine 'stick'. Maar als je hem op je lippen doet is hij gewoon transparant hoor. Hij ruikt echt superlekker naar cola.

 


 
De 'stick' is vrij lang. Eigenlijk gewoon de lengte van een labello.
 
Ik hou van lipsmackers. Ze zijn niet supervoedend maar ze zien er leuk uit, ruiken/smaken lekker en ze zijn niet duur. Wat wil je nog meer?
 
Wat vinden jullie van lipsmackers?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten