dinsdag 30 juli 2013

so me eye roll on 2 in 1 concealer

Ik kocht laatst bij de action deze concealer. Ik had hem al een paar keer op blogs voorbij zien komen en ik was erg benieuwd. Hij was slechts 1,19 en daar kon ik hem natuurlijk niet voor laten liggen. Vandaag een review. Veel leesplezier!


 
Er zit citrus extract in deze concealer.
 
 
 
Action belooft dat deze concealer donkere kringen vervaagt en directe fisheid geeft.

 
Ik vind de verpakking afschuwelijk. Het doosje is leuk, maar deze verpakking is echt lelijk. De vorm is wel oke, maar de kleur!

 
Als je de dop erafdraait komt dit balletje tevoorschijn. Je moet even rollen, maar uiteindelijk komt er wel product uit. Dit is wel heel weinig, en het duurt lang voor het balletje op gang is.

 
De eerste keer kwam er nog aardig wat concealer uit. Hij dekte niet echt supergoed. Hij gaf slechts een lichte dekking. Toen ik het onder mijn ogen wilde proberen deed hij het helemaal niet meer. Er kwam niet meer uit. Ik bleef maar rollen, maar er kwam echt niets. Vandaag dat ik dus geen foto's heb van het resultaat.
 
Ik zou deze concealer niet aanraden. Hij is van het merk so me en voor 1,19 te koop bij de action.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten