woensdag 3 juli 2013

stash: lipproducten juli 2013

Vandaag ga ik mijn lipproducten stash aan jullie laten zien. Ik heb de laatste tijd best veel lipsticks gekocht. Ook droeg ik vroeger veel lipgloss. Dat is nu wel minder. Toch heb ik nog steeds erg veel lipglossjes. Vandaag dus mijn stash van dit moment. Veel leesplezier!

 
 
Het bakje is een oude bak van aardappelsalade. Ik heb hem zelf leuker gemaakt met papier. OP dat papier heb ik allemaal kleine lipstickjes getekend.

 
We beginnen met de lipglossjes. Vroeger had ik er nog veel meer van. Maar dit zijn echt mijn meest favoriete. Ook al gebruik ik ze eigenlijk nooit meer.

 
Deze heb ik gekregen bij het meidenmagazine.
 


 
Deze komt van de aldi.

 
Deze heb ik van een vriendin voor mijn verjaardag gekregen. Hij is van teeez! Dat was bij ons vroeger in de DA te koop.

 
Ik heb geen idee meer van welk merk deze is. Alles is erafgesleten. Ik heb deze echt superveel gebruikt. En ik vind hem nog steeds mooi.

 
Deze is van rimmel london. Ik heb geen idee of deze nog te koop is.

 
De swatches. Onderaan is meidenmageazine, daarboven aldi enzovoort.

 
Dan 2 dezelfde lipbalms en een lipsmacker.
 



 
De lipbalm geeft een beetje kleur af. De lipsmacker glimteen beetje maar is helemaal transparant.

 

 
Dan mijn favoriete onderdeel. De lippenstiften. Ik heb er al aardig wat.

 
Deze twee heb ik op een markt gekocht voor 1 euro per stuk. Ze zijn van het merk la femme.

 
De swatches zijn goed. Ze dekken echt goed en ze blijven ook redelijk lang zitten.



 
Dan drie merkloze lipsticks.

 
Ze dekken niet goed. Ik ben echt 5 keer over dezelfde plek gegaan om dit resultaat te krijgen. Ik vind de kleuren ook niet zo mooi.
 

 
Dan catrice.

 
Ik heb 250 matte about pink en 080 my red card.

 
Dit zijn echt mijn favoriete lipsticks. Vooral matte about pink draag ik vaak. Catrice lipsticks kosten 3,99 euro per stuk.

 
Dan hema. Van hema heb ik een lip balm stick en een lipstick.


 
Dit is de lip balm stick. Een roze nude kleurtje. Ik heb hem voor 3 euro gekocht.

 
En de lipstick. nummer 16. Deze was toen in de sale voor 3 euro.


 
Rechts is de lipbalm stick, links de lipstick.

 
Dan nog de mini lipglossjes.

 
2 dezelfde die ik bij de girlz! heb gekregen.

 
2 van max(action)

 
2 waarvan ik het merk niet meer weet. Ik heb ze ooit gekregen.

 
En nog eentje. Deze kan je aan je sleutel hangen. Ook deze heb ik ooit gekregen.

 
Rechts girlz! enzovoort.

 
Houden jullie van lipproducten?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten