dinsdag 2 juli 2013

ooglook: dark nude

Vandaag heb ik een ooglook voor jullie. Ik ging van dit weekend uit eten en ik vond het tijd voor een mooie look. Niet te opvallend maar ook zeker niet te onopvallend. Uiteindelijk is hij best heftig geworden. Maar ik vind hem zelf wel mooi. Mijn hele look is gemaakt met het Sleek au naturel palet. Veel lees/kijkplezier!

 


 
Voor de oogschaduw heb ik de onderste rij uit mijn sleek au natural palet gebruikt. Als eyeliner de stays no matter what eyeliner van essence. En als mascara de one by one volum' mascara van maybelline new york. Voor de rest mijn foundation( stay matte) van miss sporty, mij poeder van essence, blush van catrice in strawberry frappuccino en mijn blush van MAX( action).

 
Ik vind de eyeliner eigenlijk iets te dit naar mijn zin. Maar op zich past het wel bij deze look.
 
Wat vinden jullie van deze ooglook?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten