zaterdag 20 juli 2013

kruidvat body fruit body butter

Toen ik laatst bij de kruidvat rond liep vond ik behalve dit nagellakje ook nog een bodybutter in de kortingsbak. Hij was rond de 1,50, 2 euro. Ik wilde al een tijdje zoiets uittesten. Dus ook deze nam ik mee. Vandaag deel ik mijn ervaring met deze body butter met jullie. Veel leesplezier!

 
 
De verpakking ziet er vrolijk en zomers uit. Kruidvat noemt dit ook een zomerse body butter. Mede dankzij de geur. Die is erg zoet maar zo lekker. Ik heb al eens een douchegel van bodyfruit in dezelfde geur gehad in de zomer. Echt zo lekker. Verder beloofd kruidvat dat deze body butter goed verzorgend is. Maar dat is toch ook het nut van een body butter?

 
De body butter is vrij dik. Maar dat valt te verwachten. het is geen lotion. Hij was erg mooi in het potje. Ook heb ik hem een tijdje in mijn tas gehad toen ik nog verder ging shoppen. Het was best warm, maar hij is totaal niet verzakt. Ook nu hij op mijn kamer staat met dit weer blijft hij hetzelfde.
 
Dan nu de meest belangrijke vraag. Is hij verzorgend? Ja, ik vind van wel. Ik heb nu niet ect een superdroge huid, maar als na het scheren je benen wat droger aanvoelen kan je dit er opsmeren. Het werk echt. Je benen glanzen weer mooi. En hij voelt niet oncomfortabel vettig aan als je een broek aanhebt. En dat heb ik bij de meeste bodylotions wel.
 
Ik vind deze body butter dus een echte aanrader! En hij lag nu in de kortingsbak, dus dat was nog leuker. Ze hebben hem ook nog in andere geuren, maar die lagen bij ons niet in de kortingsbak. Ik weet ook niet of deze butter uit de collectie gaat. Ik hoop van niet!
 
Gebruiken jullie wel eens body butters?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten