vrijdag 19 juli 2013

persoonlijke update

Vandaag even een korte update voor jullie. Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar er komen minder blogposts de komende tijd. Ik heb het erg druk, en ook ik wil een beetje vakantie hebben. Bovendien heb ik veel minder bezoekers per dag, dat vind ik erg jammer. Maar ik snap ook dat jullie van het mooie weer willen genieten. Maar dat wil ik ook. Ik zeg niet dat dit geld voor de hele vakantie hoor.Liever niet zelfs. Maar sowieso voor de komende 2,5 tot 3 weken. Het spijt me heel erg. Het is niet dat ik minder zin heb in bloggen, maar ik heb veel afgesproken in de vakantie en dan is het gewoon onmogelijk voor mij om ook nog elke dag een blogpost online te krijgen. Er komt nu dus om de dag een blogpost online. Ik hoop dat jullie me begrijpen.

Een fijne vakantie!
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten