dinsdag 16 juli 2013

Sally Hansen Hard As Nails extreme wear nailpolish: 340 mint sorbet

Ik stond laatst in de kruidvat. En natuurlijk kon ik het niet laten om even in de kortingsbak te kijken. Toen ik keek zag ik dit prachtige lakje. Ik kon hem niet laten liggen e uiteindelijk heb ik hem meegenomen voor 4 euro. Terwijl hij normaal 8 euro is. Vandaag schrijf ik een review hierover. Veel leesplezier!





Het merk Sally Hansen is vrij bekend. Tenminste ik heb het al vaker voorbij zien komen. Maar het was me nooit echt opgevallen. Dus ik wist ook niet echt wat ik ervan moest verwachten. Ik heb wat reviews opgezocht en daar stond dat dit lakje het 4 tot 5 dagen uit zou houden. Nou dat wilde ik wel eens zien.




Het lakje is mintgroen. Om precies te zijn heet dit lakje 340 mint sorbet. Dus de mintgroene kleur kon niet meer missen. Ik ben al lang op zoek naar mintgroene nagellak die lang blijft zitten en goed dekt. Misschien is dit iets te veel gevraagd.



Maar ik werd blij verrast door de dekking van dit lakje. De kleur was echt precies hetzelfde als in het flesje.

Bij mij bleef de nagellak 3 dagen zitten. maar ik heb er wel mee afgewassen en gedoucht in deze dagen. Als ik er voorzichtiger mee om zou gaan zou hij wel langer blijven zitten denk ik.

Dit nagellakje was dus in plaats van 8 euro 4 euro. Hij lag in de kortingsbak van de kruidvat. Ik heb hem van de weel bij ons nog zien liggen. Maar ik weet niet hoe lang dit nog duurt. Er waren ook nog een paar andere kleurtjes volgensmij.

Ik ben in ieder geval erg blij met dit lakje. En als je naar zo'n kleur op zoek bent kan ik je dit lakje zeker aanraden!

xx Sara

1 opmerking: