woensdag 10 juli 2013

New in! - agenda schooljaar 2013-2014

Ik had al een tijdje een agenda op het oog. Hij was leuk. Toen ik hem voor het eerst zag, wist ik het meteen. Deze agenda past zo bij mij. Soms heb je dat gewoon. Na hem een paar keer in de winkel bekeken te hebben, heb ik hem dan toch maar gekocht. Voordat het te laat was, en hij op was. En gelukkig lag hij er dus nog. Vandaag ga ik mijn agenda aan jullie laten zien. Veel leesplezier!

 
 
Mijn agenda is van esprit. Ze hebben dit jaar 2 agenda's van Esprit. Maar ik vond deze toch echt leuker. Hij kostte afgerond 14 euro volgensmij.
 

 
De agenda is rustig ingedeeld. Maar wel meisjesachtig en vrolijk. Dat vind ik erg leuk. Je hebt per school/werkdag 9 lijntjes. Dus huiswerk voor 9 vakken. Ik heb er maximaal 8 per dag. Dus dat komt wel goed.

 
Het is weekend is gewoon 1 schrijfblokje, zoals bij de meeste agenda's.

 
Er is ook veel ruimte voor notities of leuke foto's.
 
 
Ik vind deze agenda superleuk, en ik ben er dan ook ontzettend blij mee. Ik heb hem gekocht bij de blz. in onze stad.
 
Hebben jullie al een agenda voor volgend schooljaar?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten