maandag 22 juli 2013

weheartit collectie

Vandaag een update van mijn weheartit collectie. Ik laat vandaag tien foto's zien die ik de lattste tijd geheart heb. Ik heb natuurlijk nog veel meer leuke foto's geheart, maar het is meer om gewoon een beeld te geven. Veel kijkplezier!

 Als eerste de foto hierboven. De poppetjes herken je waarschijnlijk wel. The minions uit verschrikkelijke ikke 1 en 2. Ze zijn zo schattig!

 
Helaas zijn er deze week 2 ( voor mij) inspirerende mensen overleden. Over Cory schreef ik al een blogpost. Talia was een youtuber. Zij had kanker. Elke keer kwam het weer terug. Deze week is ze er helaas aan overleden. Ze was zo sterk.Ze heeft zelfs nog een vlog in het ziekenhuis gemaakt.

 
Nog een minion! :)

 
Macarons, ik hoop dat ik een macaronwinkeltje tegenkom als ik in frankrijk ben. Macarons zijn zo lekker.

 
Harry!

 
Dit shirt deed me denken aan vera camilla Maar de laatste tijd past dit shirt ook bij mij. Ik ben echt een fan van lipstick geworden.

 
Een inspirerende zin, gezegd door Cory Monteith.



 
Summer nail art. Heel simpel, maar het maakt je nagels meteen een stuk vrolijker.

 
Talia.

 
En als laatste een vorm waar je water in kan doen, dan leg je het in de vriezer en dan worden het ijsblokjes. Deze snorren zijn echt leuk en toepasselijk voor mij. Thuis heb ik ook nog zo'n vorm maar dan voor legoblokjes ijsklontjes.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om naar te kijken.
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten