woensdag 17 juli 2013

tip! kleurrijke tapejes bij de action

Laatst ging ik even langs de action. Gewoon om rond te kijken. Ik zag een pakje met 2 rolletjes tape. Die zagen er zo leuk uit dat ik ze meenam. Toen ik thuiskwam had ik spijt dat ik er niet meer had gekocht. Dus toen ik van de week weer naar de action ging nam ik nog 2 pakjes ( zakjes eigenlijk) mee.

 
Ik heb dus drie zakjes meegenomen. In elk zakje zitten 2 taperolletjes. Ik weet niet precies hoe lang ze zijn. Als eerste heb ik een rolletje met postzegels en stempels. En als 2e een dunner rolletje roze met witte stipjes.


Als tweede heb ik een rolletje met donkerroze en lichtroze verticale strepen. En dan een rolletje met een hakje, een tasje en nog wat mode 'symbolen'. Deze vind ik denk ik het leukst. 
En als laatste een paar rolletje met witte bloemetjes en een lichtroze/zalmkleurige met blauwe vlinders. Erg vrolijk en lente-achtig.
 
Ik ga deze tapejes gebruiken om mijn kaften op te leuken. Ik ga gewoon effen kaftpapier( eenkleurig) kopen en het dat opvrolijken met deze tapejes. Per zakje kosten de tapejes 78 cent volgensmij.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten