maandag 1 juli 2013

kruidvat nail polish remover quick and easy

Zoals jullie een tijdje geleden al zagen, heb ik het nagellak remover potje van de kruidvat gekocht. Er is al een tijdje een hype met het bekende 'dip and clean' systeem. En natuurlijk kon kruidvat niet achterblijven. Toen ik de actie 2e voor de halve prijs zag, kon ik hem dan ook niet laten staan. Ik was erg benieuwd. En natuurlijk heb ik hem voor jullie getest. Veel leesplezier!

 
 
 
 
 
 
Mijn nagellak was gaan chippen. Dus het moest eraf. Tijd om de kruidvat nailpolish remover quick and easy een te gebruiken. En natuurlijk vooral om te testen.

 
Als je de dop opendoet zie je dit. Het is een soort spons met een gat erin. In de spons en daaronder zit de nagellakremover. In het gat steek je je vinger. Ik vind het het meest handig om met het potje te draaien. Zo ging de nagellak er bij mij het snelst af.
 

 
En dit is het resultaat. Het is niet echt goed voor je nagels. Maar de nagellak is er wel binnen een paar seconden vanaf.

 
En zo zagen al mijn nagels eruit. Als je ze goed insmeert met nagelriemolie, of handcreme dan zien je nagels er al weer snel beter uit.
 
Ik vind dit potje erg handig voor als je haast hebt. Als je hem gebruikt hebt ruiken je handen niet nar nagellakremover. Maar de hele kamer wel. Het is helaas niet erg goed voor je nagels, dus ik zou het zeker niet elke keer gebruiken. Maar handig en snel is het wel.
 
Wat vinden jullie van de hele hype rondom nagellakremover potjes?
 
xx Sara

1 opmerking: