maandag 8 juli 2013

liedjes die ik op dit moment luister

Ik hou van muziek. Echt, ik kan er geen dag zonder. Als is het maar even een liedje luisteren. Soms heb ik dagen dat ik alleen maar hetzelfde liedje luister. En soms vind ik veel verschillende muziek juist leuk. Vandaag ga ik wat liedjes laten horen die ik de laatste tijd vaak heb geluisterd. Veel luisterplezier!



Emeli Sande- read all about it.

Jullie hebben dit nummer vast al een keer gehoord. Laatst werd hij bij ons op school gezongen mt de slotviering. En ik bedacht me weer hoe mooi ik dit liedje eigenlijk vind.

Emeli Sande- clown

Ook dit liedje vind ik erg mooi. Ik heb deze echt een tijdje non-stop geluisterd. Ik vind Emeli Sande sowieso wel goed. Haar liedjes zijn vaak mooi en ook de tekst ik vaak sprekend.

Zara Larsson- Uncover

Ik ken haar pas kort. Het is een vijftienjarig meisje uit Zweden. Ze is zelfs jonger dan ik. Maar ze kan zo mooi zingen. Echt niet normaal.

Zara Larsson- She is not me

Ook dit liedje is erg sprekend.

Zara Larsson- She is not me part 2

Passenger- let her go.

Dit is echt een superleuk liedje.

The lumineers- ho hey


Dit waren mijn favoriete liedjes van dit moment.
                                                    Wat is jouw favoriete liedje?
                                                               xx Sara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten