zaterdag 13 juli 2013

boek: parfum

Zoals ik al eerder deze week vertelde, heb ik een boekje over parfum gekocht. Hij was maar 50 cent bij de bieb. Vandaag vertel ik jullie iets over dit boekje veel leesplezier!



 
Het boekje het simpelweg parfum. Het is gemaakt door Nigel Groom. Het boekje is al wat ouder, maar nog steeds erg leuk. De voorkant alleen al ziet er mooi en leuk uit. Allemaal kleine schattige parfumflesjes. Erg leuk!

 
Eerst heb je wat algemene informatie. Daarna krijg je per bladzijde een foto van het parfumflesje, hoe het heet, door wie het gemaakt is, in welk jaar enzovoorts.

 
Dit flesje komt je misschien wel bekend voor, Mij wel in ieder geval. Dit parfum wil ik nog steeds een keer kopen.  Het heet lolita lempicka.

 
En dit flesje komt jullie misschien ook wel bekend voor. Het is Angel van Thierry Mugler.
 

 
Zo zijn de bladzijden ingedeeld.



 
Ook op de achterkant staan foto's van kleine parfum flesjes.

 
Ik vind het erg leuk boekje. Het is handig als je iets over een bepaald parfum of over de maker van het parfum te weten wil komen. Wel is het boekje een beetje gedateerd. De nieuwste parfums van deze tijd staan er niet in. Want toen was dit boekje al uitgebracht.Ook is het leuk om in je vrije tijd eens een leuk flesje uit te zoeken en daar een stukje over gaat lezen. Ik vind dit soort boekjes in ieder geval erg leuk.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten