woensdag 24 juli 2013

Throwback tag

Ik zag laatst de throwback tag voorbijkomen. Wel in videovorm. Maar ik vond het wel leuk om deze tag gewoon in een blogpost te doen. . Deze tag gaat over vroeger. Dus jullie leren weer iets meer over mij. Veel leesplezier!







1. In welk jaar ben je geboren?
Ik ben in 1997 geboren.

2. Heb je foto's van jezelf van vroeger en laat ze zien!
Ik heb foto's van toen ik heel klein was in een foto album zitten. Die staan dus helaas niet op mijn computer.

3. Waar keek je vroeger naar als je televisie keek?
Hamtaro, teletubies, totaly spies, eigenlijk alles wat op jetix was.

4. Wat heb je nog steeds van toen je geboren werd?
Een bril die ik opmoest omdat ik onder de lamp moest omdat ik geel was, en een beer,

5. Laat een video van jezelf zien van vroeger!
Ik heb geen video's van mezelf van vroeger, ik weet eigenlijk niet waarom.

6. Wat was je favoriete speelgoed?
Barbie's en polly pocket.

7. Wat was erg gĂȘnant wat je vroeger hebt meegemaakt?
Dat kan ik me eigenlijk niet echt herinneren. Ik ben wel een keer 3 keer over hetzelfde kleine randje heen gevallen.

8. Lees iets voor wat je vroeger hebt geschreven!
Ik heb een heel boekje dat ik heb volgeschreven. Maar dat ligt helaas op zolder, en daar kan ik op dit moment niet bij. Echt heel jammer.

9. Welke drie liedjes vond je vroeger geweldig?
Ik was maar fan van 1 meidengroep, k3. Ik vond al hun liedjes geweldig. Maar alle kleuren van de regenboog was toch wel mijn favoriet.

10. Wat is het leukste hoe je jezelf ooit hebt verkleed?
Mijn moeder kan goed naaien, elk jaar maakte ze mijn carnavals kostuums zelf. Ik denk dat ik het mooiste vond dat ik een kostuum bijna zelf had gemaakt. Het had niet echt een naam. Het was een jurkje met een cape en ik had een zelfgemaakt masker op. Een soort supereld of gemaskerde vrouw.

11. Vertel een grappig verhaal wat je hebt onthouden van vroeger!
Dat we een keer naar frankrijk gingen. We gingen een wandeling van een uur maken. Maar uiteindelijk duurde het drie uur. We waren verdwaald, dachten we. Want na een tijdje te hebben stilgestaan en geprobeerd te kijken waar we waren, zagen we dat we vlakbij de parkeerplaats waren waar we onze auto hadden achtergelaten. Echt superstom! dus het wandelingetje duurde langer dan nodig was.

12. Vertel iets speciaals wat je hebt meegemaakt als kind!
Ik heb ooit de klassenronde van de playbackshow gewonnen met 2 andere meisjes. Ik was daar toen echt superblij mee, dat blijft me altijd bij.

13. Wat was een rare gewoonte van jou als kind?
Ik was erg stil en ik durfde tegen bijna niemand te praten. Nu ben ik nog steeds wel verlegen, maar het is een stuk minder.

14. Wat is het engste wat je als kind hebt meegemaakt?
We moesten via een ladder en berg in Frankrijk beklimmen. Ik heb best wel erge hoogtevrees en die ladder wiebelde heel erg. Dat doe ik echt nooit meer.

15. Hoe is de wereld voor jou verandert?
Ik denk dat de wereld constant verandert. Maar dat hebben we niet echt door. Maar we veranderen zelf ook mee. Deze wereld is voor ons heel gewoon. Ik denk alleen dat er meer misdaden enzo zijn. Of meer conflicten. Maar dat kan ook zijn dat ik dat vroeger niet zo besefte. En nu doe ik dat wel.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten