vrijdag 5 juli 2013

hakken

Vandaag ga ik jullie vertellen over een van de dingen waar ik een haat-liefde verhouding mee heb. Ik vind ze mooi, vrouwelijk en sierlijk maar soms zijn ze zo pijnlijk. Hakken natuurlijk. Elke vrouw heeft ze wel eens gedragen. Zelf draag ik ze regelmatig. Vandaag vertel ik jullie dingen waardoor jij ook hakken kan dragen. Veel leesplezier!

 

Ten eerste kan je hoge hakken dragen, zonder dat ze extreem hoog aanvoelen. Neem dan hakken met een plateau. Daardoor is voor je gevoel de hak korter. Zelf loop ik graag op dit soort schoenen. Het gaat bij mij geen pijn doen als ik dit soort dingen aan heb.

Ook hou ik erg van laarzen met hakken. Je glipt namelijk niet uit je hak bij laarzen. Wel moet je goed oppassen dat je je enkel niet omzwikt. Dat ik het gevaar bij laarzen met hakken.

 
Mijn tip is. Begin met lage hakken. Je hoeft niet meteen hakken van 15 cm te hebben. Als je eerst goed op lage hakken leert lopen, loop je sneller goed op hogere hakken. Bovendien kunnen lage hakken ook heel mooi zijn.
 
Wat vinden jullie van hakken?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten